Peter Breedveld wrote:Mijn proteststem. Ik stem DENK just because I fuckin' can.
Voor het overige ben ik van mening dat @VUAmsterdam schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt moet ontslaan
Ook niet slim is dat hij in zijn narcistische zucht tot provocatie steeds de verkeerde extremisten zoekt om op een voetstuk te plaatsen, tot voorbeeld te nemen of achteraan te hollen. Vroeg of laat kost hem dat zijn baan en dat is dan helemaal zijn eigen schuld.
Re: Voor het overige ben ik van mening dat @VUAmsterdam schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt moet ontslaan
En als ze hem op grond van zijn gekte niet mogen ontslaan, moeten ze hem met ziekteverlof sturen. Daar.Cpt. Iglo wrote:En dat blijf ik vinden tot ze hem ontslagen hebben. Dus blijf ik het zeggen ook.
Re: Voor het overige ben ik van mening dat @VUAmsterdam schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt moet ontslaan
Een schoolkrantredacteur mag geen activist zijn en een activist mag geen schoolkrantredacteur zijn. Ook om die reden moet de VU jihadpromotor Peter Breedveld de laan uitsturen.
Iedere dag de hele dag twitteren in de baas zijn tijd, de mallootCpt. Iglo wrote:Een schoolkrantredacteur mag geen activist zijn en een activist mag geen schoolkrantredacteur zijn. Ook om die reden moet de VU jihadpromotor Peter Breedveld de laan uitsturen.
Re: De @VUAmsterdam moet schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt ontslaan omdat hij niet hard genoeg werkt. Simpel
Merkwaardigerwijs denkt de @VUAmsterdam daar anders over.Cpt. Iglo wrote:De @VUAmsterdam moet schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt ontslaan omdat hij niet hard genoeg werkt. Simpel.
Re: De @VUAmsterdam moet schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt ontslaan omdat hij zijn werkgever in diskrediet brengt
De @VUAmsterdam ziet dat kennelijk anders.Cpt. Iglo wrote:De @VUAmsterdam moet schoolkrantredacteur @FrontaalNaakt ontslaan omdat hij zijn werkgever in diskrediet brengt
Re: Voor de @VUAmsterdam is een kwaadaardige mongool zijn geen ontslaggrond. Die @FrontaalNaakt boft toch maar
Raar maar waar.Cpt. Iglo wrote:Voor de @VUAmsterdam is een kwaadaardige mongool zijn geen ontslaggrond. Die @FrontaalNaakt boft toch maar.
Re: Twitternazi @FrontaalNaakt wordt nog steeds gesteund door de @VUAmsterdam
Waarom, in vredesnaam?Cpt. Iglo wrote:Twitternazi @FrontaalNaakt wordt nog steeds gesteund door de @VUAmsterdam.
En ik herhaal het ook. Daar.Cpt. Iglo wrote:En dat blijf ik vinden tot ze hem ontslagen hebben. Dus blijf ik het zeggen ook.
-
En als hij het niet doet, doe ik het wel. Doe het ook.Cpt. Iglo wrote:En ik herhaal het ook. Daar.Cpt. Iglo wrote:En dat blijf ik vinden tot ze hem ontslagen hebben. Dus blijf ik het zeggen ook.