- antisemiet.jpeg (77.77KiB)Viewed 7444 times
Zolang antisemieten als @FrontaalNaakt zich nog opgejaagd voelen is er nog hoop voor Nederland
Antisemiet @FrontaalNaakt heeft mij al een poosje niet meer uitgenodigd. Zou hij bang zijn?
Antisemiet @FrontaalNaakt heeft mij in het verleden een paar keer uitgenodigd om hem "in zijn gezicht" een antisemiet te komen noemen. Ondanks mijn herhaald verzoek heeft hij echter nooit een plaats en tijd voor onze ontmoeting willen noemen. Inmiddels heeft hij zijn uitnodiging al tamelijk lang niet meer herhaald. Zou hij bang zijn? Vast wel.
Iedereen spant samen tegen antisemiet @FrontaalNaakt. Dat is toch zielig?
Iedereen spant samen tegen antisemiet @FrontaalNaakt. Dat is toch zielig? Het is ook niet waar. Hij denkt het alleen maar.
Re: Antisemiet @FrontaalNaakt heeft mij al een poosje niet meer uitgenodigd. Zou hij bang zijn?
Ook in deze stroom twiets roept de lafbek weer ergens dat iemand hem iets persoonlijk moet komen vertellen. Altijd hetzelfde.Cpt. Iglo wrote:Antisemiet @FrontaalNaakt heeft mij in het verleden een paar keer uitgenodigd om hem "in zijn gezicht" een antisemiet te komen noemen. Ondanks mijn herhaald verzoek heeft hij echter nooit een plaats en tijd voor onze ontmoeting willen noemen. Inmiddels heeft hij zijn uitnodiging al tamelijk lang niet meer herhaald. Zou hij bang zijn? Vast wel.